BEAUTY | De lowbudget blush van Alterra Naturkosmetik: GOLDEN WISH

Als je in Duitsland bent dan moet je absoluut naar drogisterij Rossmann gaan. Deze winkel is te vergelijken met Kruidvat, Etos, Trekpleister, etc. maar het assortiment is groter. Ook op beauty gebied is er meer keuze. Ik heb m'n ogen uitgekeken want er waren merken bij die ik helemaal niet kende.




Alterra Naturkosmetik - Golden Wish Blush


Ik zag het, nam het, gebruikte het en werd blij. Wat een mooie blush qua verpakking, look en weergave op je wangen. Het product is te vergelijken met de mozaiek blush van de Action maar deze blush geeft zoveel kleur en glans waardoor je het als highlighter kan gebruiken. De Alterra Naturkosmetik is op natuurlijke basis. De blush bevat Argan olie die de huid ook nog eens verzorgt. Volgens de beschrijving definieert deze blush de contouren van het gezicht en zorgt voor een frisse uitstraling. Geeft een natuurlijke finish.


Swatch


Als je heel goed kijkt dan zie je dat het product uit 3 kleuren bestaat. Een lichte, een middelkleur en donker roze. Neem je een veeg met je vinger dan is het een zachte roze kleur met een subtiele glans omdat de 3 kleuren met elkaar vermengen. Heel mooi moet ik zeggen.




De hoeveelheid en de prijs


Het product bevat 9 gram maar ik voorzie dat je er heel lang mee kan doen omdat het een compacte poeder is en je hebt maar een beetje nodig. De blush is niet al te poederig en dit alleen maar een pluspunt in gebruik. De houdbaarheid is 12 maanden. Ik denk zelf dat dit haalbaar is.
En dan hebben we het nog niet over de prijs want ik heb er € 2,50 voor betaald. De hele schap van Alterra Naturkosmetik is betaalbaar en de producten zijn op natuurlijke basis.


Wel duidelijk is dat deze blush zowel op de donkere als op de lichte huidstint te gebruiken is. Supermooi product en de prijs is behoorlijk lowbudget.

Heb jij ook deze blush bij Rossmann gehaald? Laat dan een bericht achter onder deze blogpost.

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten