TRAVEL | Wat heb je allemaal gedaan tijdens je vakantie in Torrevieja?

Als je terugkomt van vakantie dan wil iedereen altijd weten hoe je vakantie was geweest. Nou, heel simple...leuk en genoten. En wat hebben jullie allemaal gedaan? Nou, heel simpel....relaxen, eten, drinken, cocktails....ahum...cocktails...ahum...cocktails! Dat is alles. Heel veel rust genomen en veel naar muziek (Dance & House) geluisterd en verder niets doen. Neee, is niet waar! Ik hou van koken dus ook tijdens de vakantie want eten is voor mij heel belangrijk...zoals altijd


Vakantie


Voor mij betekent vakantie: relaxen, rusten, eten, drinken, shoppen, bezienswaardigheden zien, koken en natuurlijk elke dag zwemmen in het zwembad die goed wordt onderhouden door de huismeester. Ik ben zo blij dat er een zwembad achter ons huis staat want als het eventjes te warm wordt dan duik je gewoon het zwembad in. Zelfs 's avonds rond een uur of 10 even snel een duik genomen. Ik laat een aantal vakantiekiekjes zien die ook op mijn instagram account gepost zijn.









  























Dus kort samengevat.... 


Wij hebben genoten van onze vakantie en hadden geweldig warm weer en we zijn uitgerust. Daar gaat een vakantie toch om? Na het hete weer hadden we weer zin in het miezerige regenland en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat het herfst wordt. Gezellig en knus thuis zijn en relaxen.

Ben jij ooit in Torrevieja geweest en herken je een aantal plekken? Schrijf dan een reactie onder deze blogpost.

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten