TRAVEL | Ken je deze plekjes of bezienswaardigheden in Amsterdam?

Goedemorgen, de meeste mensen die van buiten Amsterdam komen of toeristen, bezoeken Amsterdam alleen maar om te shoppen, om de festivals te bezoeken, om te feesten, om de bezienswaardigheden te bezoeken of alleen maar om de terrasjes af te struinen. Ik bekijk Amsterdam anders omdat ik er zelf woon en zie toch andere prachtige dingen of minder prachtige dingen die onze stad heeft. Kijk met mij mee.





Graffiti


In de stad zie je op elke hoek van de straat of op bijna elke muur graffiti. Mensen lopen hier voorbij en besteden er geen aandacht aan, maar ik zie het eigenlijk als kunst en wil het daarom hier aandacht aan besteden door foto's van verschillende graffiti kunstenaars te plaatsen. 





Fietsen....overal fietsen


En dan hebben we het nog niet gehad over de diverse kleuren en soorten fietsen... Nieuwe, gebruikte en schroten...




De leuke voordeuren


Ik vind de voordeuren van de oude huisjes hier in amsterdam leuk. Vooral de deuren waar planten of bloemen voorstaan.
  







Ach, er is zoveel te zien in Amsterdam die verscholen zitten in kleine straatjes of steegjes. 








Zomaar een toerist die zo bij de entourage pastte



Misschien herkennen jullie bepaalde foto's of willen jullie weten waar bepaalde foto's zijn gemaakt? Laat dan een reactie achter onder deze blogpost.

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten