BEAUTY - Review Contour palette van Max & More

Ik denk dat ik de zoveelste blogster ben die over dit product schrijft maar.....ik heb een donkere huidskleur en dan blijf ik toch nog 1 van de eerste die dit product op een donkere huid uitprobeert. Lees mijn bevindingen van deze contour palette van de Action die super lowbudget is.

De verpakking

De palette is verpakt in de bekende Max & More kleur. Zwart en zwart. Op zich heel chique. Op de verpakking staat aangegeven wat er inzit. Een kleur voor Contour, een bronzer, een shape kleur en een highlighter. Een ovaalvormige spiegel met rechts een tekening waarin wordt aangegeven wat je met de diverse producten kunt doen en waar je het op je gezicht moet gebruiken. Dat vind ik een positief iets van Max&More. Wat mij opvalt is dat pannen groot zijn. De meeste contour palettes die ik heb gezien zitten in kleine pannen, maar de Max & More heeft vrij grote pannen.

De kleuren

De contour kleur is donker bruin die op mijn donkere huid een beetje grijs uitvalt. Ik heb een foto gemaakt maar het was niet mooi genoeg om het te plaatsen. De bronzer is een lichtere kleur bruin die op mijn huid in het niets valt. Is voor mij qua kleur meer een poeder. Dus...de bronzer is voor mij not done.


De "shape" kleur is een lichte roze witte kleur die op mijn gezicht een beetje te wit is. De contourkleur en de shapekleur valt op een donkere huid behoorlijk slecht. Het is een matte poeder waardoor je een witte waas krijgt. Not done dus. De highlightpoeder daarentegen is heel mooi. Een beetje glans en juist perfect. Je moet er niet teveel van gebruiken want anders valt het weer te licht. Toch moet ik zeggen dat een donkere huid beter met een goudkleurige tot bruine highlighter moet gebruiken voor meer warmte en resultaat.


Eindconclusie

Deze contour palette is niet bestemd voor de aller donkersten van ons. Je lijkt op een geisha als je alle kleuren op je gezicht gebruikt. Ik laat dit maar over aan de medium getinte huid onder ons. Voor een blanke huid lijkt mij dit beter geschikt.

Heb jij deze palette ook en ben jij WEL tevreden hierover? Laat het me weten en plaats een foto hoe het bij jou valt.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten