BEAUTY - De concealing refresing primer van Max and More

Ik wist dat de Action primers verkocht maar dat ze nu een nieuwe primer hadden wist ik niet. Het product is zacht rose van kleur en voelt niet silicone-achtig maar het kan natuurlijk de eerste touch zijn.

Het flesje

Net zoals de eerder uitgebrachte primers van Max & More zit het in een doorzichtig flesje met een zwarte dop en zwarte pomp. Helaas was de pomp stuk waardoor de pomp eruit moest halen om de crème te gebruiken.


Voor alle huidtypen

Op het flesje staat dat het voor alle huidtypes is. Lijkt mij ook logisch want het is een concealing refreshing (dekkend en verfrist?) dus je huid licht op denk ik dan. Deze primer is een perfecte basis voor je makeup. Hij dekt oneffenheden. En is inderdaad smooth...voor je huid. Voor de rest moet ik maar afwachten of die z'n werk doet. We gaan het zien.


Substantie

Voelt heel zacht aan en smeert heel goed.

Probeer de primer zelf en geef zelf je eigen mening want de 1 vind het goed en de ander vindt het maar troep. Ik moet nog een paar dagen testen om te voelen of het z'n werk doet.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten