Lifestyle - Stand van zaken

Hoiiii, ik heb al bijna 2 weken niets meer geschreven maar dit heeft een goede reden. Ik heb namelijk sinds maandag 14 maart jl. een baan als officemanager bij een thuiszorgorganisatie. Een hele leuke baan die heel intensief is maar wel leuk. Na 2 jaar niet werken was het voor mij behoorlijk wennen en de 1e dag viel ik bijna in slaap op het bureau... 

De draad weer oppakken


Ik ga de draad weer oppakken en had al een aantal dingen in mijn hoofd om over te schrijven. Bijvoorbeeld: minimalistisch leven, capsule wardrobe, en nog een aantal leuke andere onderwerpen!

In een leven van "hebben hebben hebben" heeft dit voor mij een omgekeerde effect. Ik wil "minder minder minder". Ik wil mijn overtollige spullen in huis minderen en zorgen dat ik naast mijn drukke werkleven een rustig privéleven heb.

Mijn nieuwe job

Een hele leuke en uitdagende baan. Het bedrijf waar ik werk is een jong nog groeiende thuiszorgorganisatie en mijn werkzaamheden zijn heel divers en totaal anders dan wat ik normaliter heb gedaan. Momenteel ben ik bezig met werving en selectie en ik constateer dat dit best wel moeilijk is want het zoeken van kandidaten via een cv is intensief en heeft niet altijd een positief resultaat. Maar ik ben een doorzetter en blijf zoeken en vinden. Hoort bij je job natuurlijk.

Daarom wil ik je vragen om mijn blogpagina te blijven volgen en hou alle nieuws in de gaten.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten