REIZEN: Hotelnacht Amsterdam in Double Tree by Hilton

Afgelopen weekend was de Hotelnacht Amsterdam. Amsterdammers konden voor een schappelijk bedrag in hun eigen stad in een hotel overnachten en overal waren er hotelfeesten. Mijn zusje boekte een kamer in de Double Tree by Hilton Amsterdam. 

We begonnen in de skylounge waar je een geweldig uitzicht hebt op Amsterdam in de avonduren. Het is er wel belachelijk duur want ik had een thee voor € 7,= en daar deed ik expres de hele avond mee. Ik durfde al niets te eten maar uiteindelijk hebben we een grote bak friet met mayonaise en chickenwings gegeten.




Double Tree by Hilton




De kamer

Gratis thee en koffie, een grote iMac met toetsenbord en muis. En een geweldige badkamer met lekkere zeepjes en shampoo. Fohn, strijkijzer en strijkplank aanwezig. Beetje jammer dat de kamer in een hoek zat en je tegen muren aankeek. Daarnaast was de tapijt heel smerig en we durfden niet met onze voeten erop te lopen. Dat vind ik nou jammer van een 4-sterren hotel.


Het ontbijt

Voor mij het allerbelangrijkste. En ik moet zeggen...geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. Ik begon met een miso soep met tofoe, bosuitjes en gebakken uien. Daarna ben ik overgegaan op brood en allerlei andere dingen. 




Na uitgecheckt te hebben zijn we ons als toerist gaan gedragen in onze eigen woonplaats. De zon scheen prachtig en er was van alles te doen in de stad.

Misschien dat jij ook ergens in dat weekend in een hotel in Amsterdam hebt gezeten? Vertel me waar je bent geweest en hoe het was!

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten