Review Inglot YSM Cream Foundation

Goedemorgen, je zult wel gedoucht zijn en je haar zijn gewassen en inmiddels gedroogd en nu ga je beginnen aan je make-up. Je hebt een heel arsenaal aan foundations misschien en denkt nu na "Welke foundation ga ik vandaag gebruiken?". Lees dan even deze review van de Inglot YSM Cream Foundation.





Inglot Foundations

Inglot is een cosmeticamerk die zijn oorsprong vindt in Polen. Qua uitstraling vind ik dat het merk lijkt op M.A.C. Cosmetics. In Polen is het merk nog goedkoper dan in het buitenland. Dus mocht iemand naar Polen gaan dan absoluut de producten van Inglot kopen. Er is 1 Inglot Brandstore in Amersfoort en voor de rest word het merk op verschillende verkooppunten in het land verkocht (Cosmania Amsterdam, Hair Unlimited Zwolle, Het & Heads Schijndel, Forty Seven Noordwijk, Avanti Kappers Poeldijk en Markanti Haar & Beauty Veenendaal)

Inglot heeft in zijn assortiment 4 soorten foundations:
AMC Cream Foundation: voor een natuurlijke effect en goed voor de droge huid.
Cream Foundation: een hydraterende, niet-vette zijdezachte foundation voor een gezonde en natuurlijk ogende huid.
HD perfect coverup Foundation: een hypoallergenen foundation met een uitstekende dekking waardoor kleine oneffenheden minder zichtbaar zijn.
YSM Cream Foundation: een licht dekkende foundation met een sterke matterende werking voor een egale, natuurlijk ogende finish (semi coverage).







YSM Cream Foundation

Is een licht dekkende foundation met een sterke matterende werking voor een egale, natuurlijk ogende finish.  Speciale bestanddelen (perzik extract) zorgen voor een ontspannende huid. De YSM foundations bestaan uit diverse stralende en langhoudende tinten. Geschikt voor alle huidtypes met name de jonge huid i.v.m de matterende werking. Vrij van parabenen. Wordt in een tube van 30 ml. verkocht en kostte bij de Inglot winkel in Dusseldorf € 20,=. Helaas mocht ik geen foto maken want wat ik zag was een snoepjeswinkel van verschillende mooie kleuren. De winkel deed me denken aan de MAC-store in Amsterdam.


Hoe gebruik je dit product

De foundation is een niet dunne vloeibare en smeerbare foundation. Dus 1 pompje was genoeg voor mij om het hele gezicht te voorzien Met de Inglot 21T make-upkwast of een foundationkwast verdeel je de foundation op je gezicht te beginnen in het midden bij je neus en zo naar buiten werkend. Deze kwast laat geen strepen achter en geeft de perfecte dekking.
Daarna ga je met de 27TG Stippling brush met ronddraaiende beweging het product "blenden" over je gehele gezicht. Daarna gebruik ik een poeder om het product vast te zetten.

Kleur 53

Met mijn donkere huidskleur en een gele ondertoon, huidtype gecombineerde huid is kleur 53 gekozen. Bij het kiezen van de foundation hebben we de foundation in de hals en op de kaak gesmeerd om zo te testen of de kleur overeen kwam met mijn huidstint. Vervolgens heeft de make-up artist een stukje van mijn gezicht ingesmeerd met de foundation en goed geblend waardoor het tot een geweldig resultaat kwam want mijn gezicht zag er meteen anders uit. Veel gezonder, super egaal en geweldig mat.....en misschien ook een beetje jonger...ahum... Dit wordt mijn foundation voor de komende winter.

Swatch

Je hebt dus maar 1 dropje nodig om de foundation over je gezicht te smeren. De foundation is dun maar niet dat het van je hand af stroomt. Blijft goed op de huid zitten en is heel licht. Je voelt dus niet dat het op je huid ligt en daar hou ik van. Semi-coverage noemt men deze foundation. Ik heb een swatch op mijn hand gedaan maar beter was het om op je kaaklijn uit te proberen omdat mijn hand donkerder is dan mijn gezicht.

Ben jij ook een fan van Inglot en heb jij meerdere producten van deze Poolse merk? Laat in een foto zien wat je hebt en wat je hiervan vindt.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten