Flormar cosmetics

Flormar een merk dat zijn oorsprong zag in Milaan, ging in 1972 zijn producten produceren in Turkije. Zij begonnen met de nagellak en vervolgens werd het een succes. Vervolgens produceerden zij cosmeticaproducten van blushes tot foundations. Inmiddels heeft Flormar honderden producten en begin zich tot de internationale markt. De producten van Flormar zijn te krijgen in 80 landen en 4 continenten.


In de jaren dat ik naar Italiƫ en Turkije ging kocht ik producten van Flormar zonder te weten hoe goed de producten waren en hoe low budget ze waren. In Nederland was het vrij onbekend totdat ik het bericht las dat zij een winkel gingen openen in mijn Amsterdam. En sjeeste ook naar de opening natuurlijk!!

Een kleine selectie van producten








Ben jij ook fan van de producten van Flormar, laat en reactie achter en vertel me in welk land en stad je hebt gekocht. Ik heb mijn producten voornamelijk in Fetiye en Gaziantep gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten