Beauty wishlist

Hoi lezers, net mijn verjaardag achter de rug, toen kwam Sinterklaas en over een paar weken is het alweer Kerst. Hebben jullie al een wishlist gemaakt? Ik heb voor mezelf een wishlist gemaakt voor het hele jaar...is geen hint hoor.

Spiegel met lampen

Ik heb altijd gedroomd van een kaptafel zoals in de kleedkamers van de theaters. Vroeger ben ik een keer in de kleedkamers van het Circustheater geweest en ik was helemaal verliefd. Nu heeft Ikea een wandlamp met 5 ledlampen op een blok voor
€ 49,95. Best wel een dure aangelegenheid achteraf gezien. Dan maar naar een ander alternatief zoeken want ik weet dat dit zelf te maken is...DIY ledlampenblok... Gaan we even uitzoeken

M.A.C. Cosmetics

Ik ben fan van het cosmeticamerk M.A.C. maar ik weet ook dat ze ontzettend duur zijn. Vroeger kon ik het makkelijk kopen en had ook een heel assortiment, maar tegenwoordig gaat dit niet meer...helaas. Er staan 2 producten op mijn lijst die ik heel graag zou willen en daar wil ik wel voor sparen...de Studio Moisture Fix...zo'n heerlijk product en doet goed z'n werk...maar ook zo een heerlijke prijs € 31,=! Daarnaast een hele mooie matte lippenstift RUBY WOO € 19,50


Wonderblur

De Wonderblur van de Bodyshop....hoe geweldig is dit product. Komt uit de stappenplan van het reinigingsprogramma van Drops of Youth. De Wonderblur is de laatste stap en een soort faceprimer. Zorgt direct voor een egale huidstructuur en vervaagt fijne lijntjes en poriĆ«n € 19,=

Honey Bronze Bronzing Powder

Niet elk cosmeticamerk heeft een bronzer voor de donkere huid. Daarom was ik ook verbaasd dat De Bodyshop deze wel heeft. De bronzers zijn te krijgen in 5 kleurtinten waaronder ook voor de donkere huid (kleur 05) . De prijs van de bronzer is € 16,=




Geen opmerkingen:

Een reactie posten