Mijn favoriete webshop: Boozyshop



In de afgelopen jaren heb ik een make-up stash opgebouwd van merken die mij aanspreken omdat ze aansluiten op mijn huidtype en op mijn huidskleur. De meeste producten heb ik gekocht bij de Kruidvat, Etos, Big Bazaar, Op = Op Voordeelshop, Action, Douglas, M.A.C., Ici Paris XL, Dio drogist, Watsons Turkije en Gratis Turkije.

Met de komst van internet is het alleen nog makkelijker geworden. 1 klik op de knop en je hebt een bestelling gemaakt en je product wordt meestal de volgende dag geleverd. Ik heb nog wel moeite met het online kopen van foundation, concealer en bronzer omdat niet elk merk een kleur heeft die aansluit op mijn huidskleur. Ik hou niet van online inkopen bij een buitenlandse webshop. Je moet dagen wachten voordat je product aankomt, meestal betalen met een creditcard die ik niet heb en daarnaast hou ik niet van rompslomp als je het verkeerde product hebt gekocht. Dan maar binnen Nederland....is makkelijker.


Boozyshop

1 van mijn favoriete webshop is Boozyshop. Boozyshop bestaat sinds 2008 en is gevestigd in Zeeuws-Vlaanderen. Daar staat hun magazijn depot met alle mooie producten die je terug kan vinden op de webshop.

Eigenaren van Boozyshop zijn Koen en Maaike en samen met een heel leuk team zorgen zij ervoor dat de bestellingen mooi verpakt bij de klanten komen en zorgen ze er ook voor dat de mooiste merken die in Nederland nog niet verkrijgbaar zijn toch nog naar Nederland komen. Boozyshop verzendt hun pakketjes met PostNL en Bpost (voor BelgiĆ«). Bestellingen boven de € 40 euro worden gratis verzonden.

Daarnaast heeft Boozyshop een eigen lijn. Boozy Cosmetics genaamd.
Op de website wordt het volgende omschreven:

Het assortiment van Boozy Cosmetics is toegespitst op jonge vrouwen die professionele prestaties van hun beauty producten verwachten tegen een scherpe prijs.

Het assortiment is dynamisch en gaat mee met de laatste trends, het merk is opgericht in 2014 en sterk groeiend! Houd dit merk goed in de gaten want er komen nog heel veel beauty's in het assortiment van Boozy Cosmetics!


Bij Boozyshop heb ik onderstaande kwasten aangeschaft en ik moet zeggen...zeer tevreden. De kwasten zien er stijlvol uit en liggen goed in de hand. Zijn zeer makkelijk schoon te maken, zachte haren ondanks dat het synthetisch is en ik heb nog geen 1 borstel waarvan de haren uitvallen.


Real Techniques kwasten

Natuurlijk verkopen zij ook andere kwasten. Bijvoorbeeld de kwasten van Real Techniques van Samantha en Nicole Pixiwoo. Geweldige kwasten maar niet overal verkrijgbaar dus een geluk dat Boozyshop ze verkoopt. Mijn eerste kwasten kocht ik meer dan 2 jaar geleden in Turkije.




L.A. Girl cosmetica: concealer & bb-cream

Elke keer zag ik op YouTube dat de Amerikaanse beautylovers de L.A. Girl Pro.Conceal HD concealer gebruikten en ik moest het gewoon hebben omdat de Nederlandse concealers altijd voor mij te licht waren. Opeens kwam Boozyshop met de melding dat ze een nieuw merk in de webshop hadden...yes...LA Girl Pro.conceal!! Natuurlijk meteen checken. En de prijs??? Niet duur € 4,99

En natuurlijk de BB-cream in de kleur DARK: helemaal mijn kleur.

Ik zou zeggen...mensen...ren naar je computer of laptop en check de website van bBozyshop want je vindt daar de mooiste producten voor een redelijke prijs. En vergeet niet naar de SALE gaan waar ze voor zeer bespottelijk lage prijzen producten verkopen. 

Ik ben fan...jij straks ook?

Groetjes Paula


Deze blogpost is niet gesponsord. Producten zijn zelf gekocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten