BEAUTY | De lowbudgetMulticolour Bronzer van Alterra Naturkosmetik (Rossmann)

Al eerder had ik een review geschreven over de lowbudgetmerk Alterra. Tijdens mijn bezoek aan Duitsland zag ik ook dat ze een geweldige kleur bronzer hadden die perfect bij een donkere huid past. Ik heb altijd al problemen gehad bij het kopen van een bronzer omdat deze meestal te licht was voor mijn huid. Met de Golden Wish Multicolour Bronzer heb ik een aanwinst in mijn make-up stash




Alterra Naturkosmetik - Golden Wish - Glory Bronze


Nu heb ik al in mijn review van de blush geschreven dat Rossmann dit product ontwikkelt heeft op natuurlijke basis, maar ik realiseer me dat het een serie is van producten van Golden Wish. Tijd om eigenlijk weer naar Duitsland te gaan wat ze nog meer in deze serie hebben.


Wat is een bronzer en hoe gebruik je het?


Een bronzer is meestal een bruin/terra kleurige poeder dat je kunt gebruiken om de huid een zonniger tintje te geven. Het is een fijn product dat je kunt gebruiken om je huid, subtiel, iets donkerder te maken zonder dat het er onnatuurlijk uitziet. Check video filmpjes op YouTube hoe je een bronzer aanbrengt.


Bronzer breng je aan op de delen van je gezicht waar je normaal het snelste bruin wordt. Een poederbronzer kun je het beste aanbrengen met een grote, brede poederkwast of eventueel een speciale bronzerkwast of een bredere blushkwast van echte haren. De bronzerpoeder wordt hiermee subtiel verdeelt en is het effect het mooiste. Ga je voor het sunkissed effect, dan kun je het beste een bronzer met een subtiele glans gebruiken, een matte bronzer (die zijn er ook) zijn daarvoor soms iets te dof en die zijn juist weer meer geschikt om te gebruiken als shaping poeder.

Als je een rond gezicht hebt dan wil je je gezicht ovaler laten lijken. Dit kan je krijgen door met een bronzer of een donkere kleur poeder met een 3-beweging over je slaap, boven je jukbeenderen en langs je kaak met een kwast te gaan. Je ziet meteen resultaat.


De Glory Bronze van Alterra


Zo een mooie bronzer. Er zitten 3 kleuren in de poeder verwerkt en op de kwast ziet het er licht uit. Als ik de bronzer op mijn gezicht opdoe dan zie ik wel dat het een donkere tint achterlaat. Past precies bij mijn kleur donkere huid.


Mocht je dus ooit in Duitsland zijn en je ziet de winkel van Rossmann...loop dan even naar binnen en kijk in de schap van Alterra. Echt een aanrader!

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten