Instagram favorieten van Juli

De schoolvakanties zijn weer begonnen en het gewone leven wordt weer in gang gezet. Ook die van mij natuurlijk. Ik kan terugkijken op een geweldige zonnige en soms regenachtige zomer maar dat hoeft je humeur niet te beïnvloeden. Integendeel zelfs. Ik heb genoten van foto's maken met mijn spiegelreflexcamera en onderstaand laat ik jullie de meest favoriete foto's die zijn geliked op Instagram. Eerst komen de foto's van de maand Juli aan de orde en in een volgende blog die van Augustus. Veel kijkplezier.

De maand Juli was heel intensief en heeft mij inspiratie gegeven voor de komende half jaar. Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen en nieuwe perspectieven die een mens alleen maar positief maakt.

Mocht je ook een instagram account hebben, check dan ook mijn account en volg mij!

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten