DIY - Houten hart

Goedemorgen, vandaag heb ik een DIY blogpost voor jullie. De afgelopen Kerstdagen is iedereen alleen maar bezig geweest met kerstdiner, kerstboom, kerstdecoratie, maar ik heb hier helemaal niet aan meegedaan behalve dat ik een kerstkrans had gemaakt. Daarnaast ben ik 2 weken goed ziek geweest en kon dus ook niet veel aan de Kerstfeeling doen.

Hoe te werk gegaan?

Ik had een hartvormige canvas nog in mijn hobbykast liggen en zat maar te praktiseren wat ik hier mee moest doen. Ik heb het eerst geverfd in mijn gewenste kleur.

Ik vond 2 zaken met houtrondjes en had toen meteen het idee in mijn hoofd om de houtrondjes op de canvas hart te lijmen.


Meteen maar aan de slag gegaan met boekbinderslijm

Zie hier het resultaat




Vond je deze blogpost leuk? Laat dan een reactie achter onder deze post.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten