TOP 10 ARTIKELEN VAN MIJN BLOG

1 oktober begonnen en nu een maandstatus met de top 10 blogartikelen van mijn blogpagina. Voor mij een checklist over welke onderwerpen ik het beste kan schrijven en welke onderwerpen absoluut niet aanslaan. Tijd zal het leren...


1. Maak kennis met mij


2. Mijn favoriete webshop: Boozyshop


3. Inspiratie opdoen in de Magna Plaza















4. Vloeibare foundation voor de donkere huid
















5. Hoe breng je poeder foundation aan


6. Nasi goreng zoals ik het maak



































7. Mijn losse poeders / My loose powders


8. Low budget faceprimers



9. Inspiratie opdoen in de Haarlemmerstraat



10. L'Oreal 2 halen 1 betalen



Blijf mijn blogpagina bezoeken en laat een reactie achter welke artikelen je graag wilt zien. Is voor mij ook een leerschool en ik ga me dan intensief in verdiepen.

Groetjes Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten