BEAUTY | The Shape & Blush palette van Maxbrands bij de Action

De winkel Action wordt alleen maar leuker en leuker en vooral als je van make-up en beauty houdt. Wat dacht je van deze lowbudget shape & blush palette? Kan je toch nog met de feestdagen je complete kerstlook maken zonder dat je al teveel geld uitgeeft.




Verpakking en verdere informatie


De palette zit verpakt in een kartonnen doos die stevig aanvoelt. De palette zelf is van plastic die zeer breekbaar is, dus wees voorzichtig met de palette. Op de achterkant van de kartonnen verpakking worden de kleuren benoemd en wordt aangegeven welke kleur welke functie heeft.



Palette gebruiken voor de donkere huid


Ik zou zeggen gebruik de Pressed Powder als contour of shape kleuren want de lichte kleuren zijn niet voor ons bestemd. De donkerste kleur kan je gebruiken als contourkleur. De 4 blushkleuren zijn geweldig. Ze zijn wel erg poederig en je moet niet teveel op je kwast doen want dan komt er een oase van poeder eraf. Dus wees zuinig met de poeder. De 4 kleuren van de blush zijn: pink, peach, rose en coral. De 4 kleuren van de gezichtspoeder zijn: warm ivory, banana yellow, sandy beige en chocolate brown. 

Warm Ivory zou ik gebruiken om te shapen/highlighten, de kleur Banana Yellow om de concealer op je onderogen vast te zetten, Chocolate Brown is een goede contourkleur voor de donkere huid.



De kleuren op de donkere huid

Blush


De blush heb ik met een kwastje op mijn arm geplaatst. Kijk hoe de poeder behoorlijk op zit. Dus met mate de poeder gebruiken: Pink, Peach, Rose en Coral


Compressed Powder


Dus voor de lichtere huid een gezichtspoeder maar voor de donkere huid niet te gebruiken als gezichtspoeder. Gebruik de poeders voor het shapen en contouren.




Voor de prijs moet je het niet laten liggen. Ik heb de bon niet meer maar ik meende dat het rond de € 1,50 kost.


Conclusie


Ik zou deze palette kopen en temeer met de feestdagen waar je feestelijk uit wilt zien maar niet veel geld te besteden hebt.

Ik hoop dat deze review voldoende is om je tot het kopen van dit product heeft aangezet. Heel veel plezier ermee. Het kan zelfs als een kerstcadeau gegeven worden. Leuk toch?

Groetjes,

Paula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten